dilluns, 25 d’abril del 2016

Ahir 24 d'abril del 2016

Per on començar…

Ahir va ser un dia bonic, bonic.

Un dia en el que va culminar el treball de les ultimes setmanes però que és el principi de molt més.

Un dia que vaig compartir amb amics i família, però sobretot amb la meva filla la qual va poder veure que hi ha altres possibilitats.

Un dia ideat amb companyes que creuen, com tu, que el món te’l pots fer a la teva mida.





Ahir 24 d’abril del 2016 es commemoraven que han passat tres anys des de la tragèdia, una gran tragèdia, del col·lapse de l’edifici Rana Plaza a Savar, un districte de Daca (Bangladesh). 

Ahir feia un any que vam iniciar el nostre projecte de la Revolució Tèxtil en resposta al que va succeir a Bangladesh i que segueix succeint al món de la indústria tèxtil arreu del món.

Ahir vam organitzar el –Emporta’t-, un mercat lliure de transaccions econòmiques, d’intercanvi de roba de segona mà on tothom va poder venir i endur-se la roba que li calia i li agradava.



Ahir a la nit, alhora d’anar a dormir, la meva filla de 5 anys i jo ens en vam ficar al llit amb un somriure als llavis tot dient: ha sigut un dia genial!


Per que de vegades no tinc clar si canviarem el món, però de ben segur que formar part de projectes com aquest estan canviant el meu món i em dona la confiança de que Terrassa pot continuar sent una ciutat de germanor al voltant del tèxtil.


*Totes les imatges realitzades per Lydia Cazorla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada